Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so namenjeni seznanitvi kupcev z osnovnimi pogoji in postopki nakupa v spletni trgovini Medicum.si (v nadaljevanju spletna trgovina).

S spletno trgovino upravlja 

MEDIC-UM STORE d.o.o 
Vinska Gora 44
3320 Velenje
Slovenija

DŠ: 43722270
MŠ: 8297614000

VPIS V REGISTER: 0112-81-20170525-000446

Podjetje MEDIC-UM STORE d.o.o ni član nobene izmed gospodarskih oz. drugih zbornic. Za omenjeno dejavnost prav tako ne potrebuje posebnega dovoljenja.

Prodaja in dostava blaga je možna na ozemlju Republike Slovenije.


Pogoji nakupovanja

Stranka ob vstopu na spletno trgovino preko kategorij oz iskanja poišče primeren izdelek. Po izbiri primernega izdelka izbere primerne opcije izdelka ki jih želi (v kolikor ima izdelek opcije na voljo), ter nadaljuje na košarico. Na strani košarice jo sistem seznani z izdelki ki so v košarici in ki bodo v primeru nadaljevanja nakupa kupljeni. Stranka lahko tukaj izdelke iz košarice odstrani ali jim spremeni količino. Po tem koraku stranka nadaljuje na postopek nakupa, kjer vpiše svoje podatke, podatke za dostavo, ter izbere način dostave in plačila. Pred oddajo naročila lahko stranka še enkrat preveri količine/izdelke ki jih naroča, z klikom na gumb "Oddaj naročilo - obveznost plačila" pa nato odda naročilo. Sistem jo po e-pošti avtomatsko obvesti o oddanem naročilu.


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Naročanje

Naročanje poteka po internetu 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini ali po e-pošti info@medicum.si

Naročila po e-pošti info@medicum.si morajo nujno vsebovati: ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj, kontaktno telefonsko številko in e-naslov, ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost in drugo.

Po oddaji naročila v spletni trgovini ali po e-pošti kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje treh urah po oddaji naročila, na elektronsko pošto info@medicum.si

Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Vse slike produktov na spletni trgovini so simbolične in lahko pride do manjših barvnih izstopanj (zaradi kota slikanja, svetlobe, tipa naprave, iz katere dostopate,...).


Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva - telefonski kontakt

Spletna trgovina Medicum za telefonske stike uporablja klasično mobilno telefonsko številko operaterja Telekom Slovenije, vsi dohodni klici na omenjeno telefonsko številko se tako obračunavajo po tarifi vašega mobilnega ponudnika


Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z nakazilom na račun upravitelja po ponudbi/predračunu; v primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine

- z plačilom na Paypal račun upravitelja: v primeru plačila na PayPal, vas bo sistem avtomatsko preusmeril na PayPal stran kjer boste izvedli plačilo z vašim PayPal računom, po izvedenem plačilu pa boste prejeli potrdilo o uspešnem plačilu tako na e-pošto kot na strani plačila.

- plačilo ob prevzemu paketa

- plačilo z plačilnimi karticami


Ob nakupu nad 150,00 EUR brez DDV stroške dostave na območju Republike Slovenije krije ponudnik ne glede na to ali kupec izbere način plačila po povzetju ali plačilo po predračunu.


Cene

Vse cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vsebujejo 22% ali 9,5% DDV, odvisno od posameznega artikla. Označene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup v spletni trgovini Medicum.si. Cena ne vključuje dostave razen v primeru, ko vaš enkratni nakup znaša več kot 150,00 EUR brez DDV.

Zavezanci za DDV ali kupci na izrecno željo so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. To navedejo v opombe pri naročilu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik – spletna trgovina skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

Kupec ima pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@medicum.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.


Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@medicum.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (vso blago je mogoče vrniti po pošti). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo

Obrazec za odstop od pogodbe lahko najdete tukaj: TUKAJ >>


Dostop do shranjene pogodbe

Pogoji poslovanja so dosegljivi na spletni trgovini 24/7, do njih pa je mogoče dostopati z klikom na gumb Pogoji Poslovanja v nogi trgovine.


Prepoznavanje in popravek napak pri naročilu

Uporabnik lahko napako pri izbiri izdelka, količini velikosti ali barvi ugotovi na več načinov. Po dodajanju izdelka v košarico, lahko uporabnik na strani košarice še enkrat preveri izdelke dodane v le to. Nato lahko zadevo ponovi še v postopku nakupa, kjer se mu ponovno izpišejo izdelki v košarici pred oddajo naročila. V kolikor uporabnik obakrat spregleda napako, dobi po oddaji naročila na e-pošto še pisno obvestilo z navedbo naročenih izdelkov, količino, barvo in velikostjo, kjer lahko ponovno ugotovi storjeno napako.


Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


Stvarna napaka

Stvarno napako lahko uveljavljate če izdelek nima:

- lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;

- lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

- lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

- če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Lahko jo uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo. Ko uveljavljate stvarno napako na izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odpravo napake, zamenjavo blaga z novim, brezhibnim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska.


V kolikšnem času lahko uveljavljate stvarno napako? 

O napaki morate prodajalca obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili. Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka. To velja za nove izdelke. Če ste kupili rabljen izdelek, lahko stvarno napako uveljavljate v največ enem letu od prevzema izdelka.


Prečrtane cene

Vse prečrtane cene v spletni trgovini so priporočene cene naših dobaviteljev. Razen če je ob izdelku zavedeno, da gre za akcijo oziroma znižanje naše cene.


Dobavni roki

Vse pošiljke oddane na delovni dan, najkasneje do 15 ure na pošto odpremimo praviloma še isti dan. V primeru plačila po predračunu se šteje, da je do 14. ure potrjeno nakazilo na račun podjetja. Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-tih urah.

Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 30 dni. Artikle pošiljamo po naročilu. Dostavo za spletno trgovino opravlja DPD. Ob nakupu nad 150,00 EUR stroške dostave na ozemlju Republike Slovenije krije spletna trgovina.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@medicum.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja sporov. 

- https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL 


Vklopi razum, zahtevaj račun



Obveščanje

Ponudnik lahko predvidoma enkrat, vendar ne več kot dvakrat v mesecu po elektronski pošti svojim kupcem pošlje obvestilo o aktualni ponudbi. Prejemiki obvestil se od prejemanja le-teh lahko kadarkoli odjavijo preko povezave, ki je tudi del vsakega sporočila. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!